Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Vragen over Allora samen in sfeer? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

  • Hoe kan ik betalen?
    Op het moment dat wij de items bezorgen vragen wij je om te betalen via een tikkie. Vanuit Allora samen in sfeer ontvang je een betaalverzoek per what's app op jouw 06-nummer. Onder vermelding van het factuurnummer kun je het bedrag direct betalen. Kun je niet via een tikkie betalen dan kun je het bedrag overboeken. Op het moment van bezorging ontvang je een factuur waarop alle betaalgegevens staan vermeld. Het bedrag dient binnen 5 werkdagen betaald te worden. Er wordt geen BTW in rekening gebracht.
  • Hoe huur ik de Piaggio?
    Bekijk de beschikbaarheid van de Piaggio op de kalender. Wanneer de Piaggio beschikbaar is kun je een reserveringsaanvraag indienen. Vul het reserveringsaanvraag zo compleet mogelijk in. Wanneer wij de aanvraag ontvangen bevestigen wij de reservering evenals de kosten(prijs Piaggio, vervoerskosten en evt. items). Wil je naast de Piaggio items erbij huren? Geen probleem. Vul bij de reserveringsaanvraag bij vragen/opmerkingen in welke items je erbij wil huren.
  • Is het mogelijk een reservering te annuleren?
    Er kan altijd wat tussen komen waardoor je een reservering wil annuleren. Het liefst horen wij dit zo snel mogelijk zodat wij hier rekenschap mee kunnen houden in onze planning.
    • Annuleer je een reservering en maak je een nieuwe reservering op een andere beschikbare dag, dan brengen wij geen kosten in rekening.
    • Annuleer je tot 2 weken voor de reservering dan brengen wij geen kosten in rekening.
    • Annuleer je tot 1 week voor de reservering dan brengen wij 25% van de totale kosten in rekening (excl. reiskosten).
    • Annuleer je binnen 1 week voor de reservering dan brengen wij 50% van de totale kosten in rekening (excl. reiskosten).
     
  • Hoe komt de Piaggio op locatie?
    De Piaggio brengen wij op de afgesproken locatie, ook in het weekend. Hiervoor worden reiskosten in rekening gebracht. Vanaf 10 km vanuit onze locatie(Ulft, 7071) wordt er €0,21 per kilometer in rekening gebracht.  De Piaggio wordt gebracht en gehaald, dat betekent dat wij 2 keer heen en weer rijden. Reiskosten worden daardoor 4 keer vermenigvuldigt. Voor het berekenen van de kilometers maken wij gebruik van Google Maps.
  • Hoe lever ik de gehuurde Piaggio weer in?
    Wij dragen goed zorg voor onze items. We stellen het op prijs wanneer jij dit ook doet. Onze Piaggio dient na het huren schoon en onbeschadigd te worden geretourneerd. Indien mogelijk vragen wij je om de Piaggio ´s nachts droog, vocht- en vorstvrij op te slaan om beschadigingen te voorkomen. Is dit niet mogelijk, dan vragen wij je de Piaggio af te dekken met de meegeleverde hoes. Is er toch sprake van een beschadiging aan de Piaggio, kan gebeuren. Laat het ons weten, indien nodig worden er extra kosten in rekening gebracht.